منبع درس تجارت الکترونیک
تجارت الکترونیکی از منظر مدیریتی و شبکههای اجتماعی
ناشر:آتی نگر
در این کتاب، مؤلفان و مترجمان جدیدتریت تحولات و روندهای فناورانه در تجارت الکترونیکی را با دیدگاه مدیریتی مطرح کرده اند. تجارت الکترونیکی 2 مبتنی بر وب 2 که در حال انتقال به وب 3 و بالاتر است، در بر گیرنده مقوله هایی از تجارت اجتماعی تا دنیای مجازی است.
تجارت همراه، تجارت چند کاناله، شخصی سازی پیش بینانه مبتنی بر داده های بزرگ و پردازش های تحلیلی آنلاین، مدیریت بهینه محتوا با تأکید بر برون سپاری پر ازدحام و معرفی روش های نوین در تجارت الکترونیکی از ویژگی های متمایز کتاب است.
فهرست مطالب:
فصل 1: مروری بر تجارت الکترونیکی
فصل 2: تجارت الکترونیکی: سازوکارها، پلت فرم ها و ابزارها
فصل 3:خرده فروشی در تجارت الکترونیکی: محصولات و خدمات
فصل 4: تجارت الکترونیکی بنگاه به بنگاه
فصل 5: سیستم های تجارت الکترونیکی ابتکاری
فصل 6: تجارت سیار و رایانش همه جا حاضر
فصل 7: تجارت اجتماعی: مبانی، بازاریابی اجتماعی و تبلیغات