دکتر محمد شیخ زاده

عضو هیات علمی دانشگاه بجنورد (استادیار گروه مدیریت)

دکتر محمد شیخ زاده

عضو هیات علمی دانشگاه بجنورد (استادیار گروه مدیریت)

مشخصات بلاگ
دکتر محمد شیخ زاده

در این سایت اطلاعات آموزشی و پژوهشی و تجارب اینجانب به همراه محتوای مرتبط با دروس در اختیار دانشجویان عزیز و علاقمندان به رشته مدیریت قرار می گیرد.

 منبع درس تجارت الکترونیک

 

تجارت الکترونیکی از منظر مدیریتی و شبکه‌های اجتماعی

ناشر:آتی نگر

 

در این کتاب، مؤلفان و مترجمان جدیدتریت تحولات و روندهای فناورانه در تجارت الکترونیکی را با دیدگاه مدیریتی مطرح کرده اند. تجارت الکترونیکی 2 مبتنی بر وب 2 که در حال انتقال به وب 3 و بالاتر است، در بر گیرنده مقوله هایی از تجارت اجتماعی تا دنیای مجازی است.

تجارت همراه، تجارت چند کاناله، شخصی سازی پیش بینانه مبتنی بر داده های بزرگ و پردازش های تحلیلی آنلاین، مدیریت بهینه محتوا با تأکید بر برون سپاری پر ازدحام و معرفی روش های نوین در تجارت الکترونیکی از ویژگی های متمایز کتاب است.

 

فهرست مطالب:

فصل 1: مروری بر تجارت الکترونیکی

فصل 2: تجارت الکترونیکی: سازوکارها، پلت فرم ها و ابزارها

فصل 3:خرده فروشی در تجارت الکترونیکی: محصولات و خدمات

فصل 4: تجارت الکترونیکی بنگاه به بنگاه

فصل 5: سیستم های تجارت الکترونیکی ابتکاری

فصل 6: تجارت سیار و رایانش همه جا حاضر

فصل 7: تجارت اجتماعی: مبانی، بازاریابی اجتماعی و تبلیغات

 

دریافت فایل فهرست مطالب کتاب